nytt blir nyare

Jag vet att jag har bytt stil i vardagsrummet 100 gånger en det är sådan jag är.



Jag älskar det just nu. Ska nog byta gardiner lite längre fram också, när hösten är här och jag vill ha något att göra.

Den här bilden har ni redan sett men här får ni den igen:




HALLEN:



Yes. Pallen har förflyttats från vardagsrummet till hallen. Ovanför har jag spikat upp tavlan som jag visat er förr och framför har jag lagt en snygg trasmatta från Hemtex (köpt igår). När jag tittar på bilden så kommer jag på att jag nog inte vill ha tavlan där utan en väggmålning. Fortfarande ett träd, men på hela väggen/hörnet och inte en tavla bara.. Äsch, det får jag ta tag i senare.
Byrån som stog i det hörnet tidigare står fortfarande i hallen men 3 meter åt sidan bara, närmare sko-/hatthyllan.


Sitter ivrigt och väntar på att få idéer till sovrummet, kommer nog bli något bra kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0