Plugg & afterwork

Jag har börjat plugga. Eller snarare kolla igenom boken för att se vad jag har framför mig. Framför mig har jag en tjock bok, en enorm bok, en hemsk bok, en tung bok, en riktig bjässe som jag ska ta mig igenom. Damn!



Jag tror på mig själv och vet att jag klarar allt bara jag verkligen vill det och kämpar. Men här börjar jag faktist tveka lite. Jag läser en halv sida, det går långsamt, när jag är på andra halvan av sidan så har jag glömt första halvan eftersom jag har stött på ett svårt ord jag måste förstå.


Nä. Nu ska jag sminka mig & sedan åka till jobbet.
Igår va jag på After Work med Maria, Rafal, Elin, Johanna och Linn. Glittertjejer alltså! Det va supermysigt, verkligen roligt. Det måste vi göra om snart!

Kommentarer
Postat av: Maria

Det måste vi absolut göra flera gånger! :-)

2011-09-08 @ 11:52:49
URL: http://gillisen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0