2 år igår

Jaha. Så nu börjar jag bli gammal. Jag är för trött människa för att vara ung, för tydligen så ska man vara pigg när man är ung. När jag va ung så va jag inte död på morgonen trots att jag bara sovit 3 - 4 timmar, men nu är jag slut, helt slut, slut i själen, slut i kroppen. Utsliten. Äntligen är dagen över. Nu är det bara kvällen/natten kvar och så Glitter imorgon, skönt att söndagspasset bara är 4 timmar.

På kvällen så ska jag ut och äta, blir nog Stationen. (reservation för ändrade planer). 16/9-09 är dagen då jag och min älskling gick på vår första dejt så på söndag ska vi fira att han har stått ut med mig i 2 år (eller jag med honom?)



Jag är sååå glad att MC-säsongen är över, att gå hemma och oroa sig är inte kul. Idag va sista dagen (hoppas jag iallafall)

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis!!! jag hoppas jag blir bjuden på bröllop.. ;-)

2011-09-18 @ 10:36:25
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0