Jorden är platt...

.. Det måste den vara för det känns som om jag har tappat fotfästet och fallit rakt ner i ingenstans.

Äntligen. Nu är resan bokad. 27/6 - 4/7 är jag i Kroatien hos mamma & pappa. Mobilen ska jag ta med mig men den kommer vara hemma hela tiden, inte följa med ut alls, varken till stranden, ut på dagen eller på kvällen. Jag ska bara njuta. Jag har bestämt mig för det!

Jag har hamnat i någon sorts livskris. Vet inte om alla hamnar i den någon gång i livet men jag hoppas att det är en del av det "normala" livets gång. Om jag är glad eller inte vet jag inte - kan inte skilja på lycka eller sorg. Samtidigt som jag är glad för att jag nu vet sanningen så är jag lite besviken över att jag inte märkt det tidigare, besviken över att jag låtit mig gå igenom det. Hur som helst, vad som än hänt så blickar jag nu bara framåt. Jag har lärt mig en läxa och allt jag gör och säger från och med nu ska jag göra för att jag verkligen vill det, inte för att någon annan vill att jag ska göra det. Min glädje ska komma på första plats och allt annat senare. Alla får klara sig själva nu, jag har offrat tillräckligt för att inte få något tillbaka.

På min tygg står det 4 ord, bland annat honesty - ärlighet. Om människor inte klarar av att vara ärliga utan istället väljer att snacka skit så är det faktist inte alls mitt problem, det berör mig inte. Med det valet har människor samtidigt gjort valet att de inte vill ha en bra plats hos mig.

Hej då.

Hej nya jag!
Kärlek


Kommentarer
Postat av: Maria Gillgren

Hej söt!! Livskris.. Låter inge vidare. Du minns väll hur jag var när jag hade det.. Du vet att du alltid är välkommen till Glitter och snacka, el ringa, el om du vill ses på en lunch el fika. Jag lyssnar gärna om du vill prata!! Kärlek till dig världens BÄSTA Vedrana!!

2012-04-17 @ 20:20:56
Postat av: Rimsan

<3

2012-04-22 @ 02:54:52
Postat av: Maja-Stina

Åh, jag hoppas du mår bra!



Och jag säger tack för superbra tips. Ska upp på min pyssellista.

2012-05-12 @ 23:26:19
URL: http://www.unt.se/hemmafix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0