är våren här nu?

Jag dukade bort julen och fram kom våren. Vilken skillnad! Jag måste erkänna att julen va mysigare, med den härliga bordsduken som täckte bordet och hängde ner. Ljuslyktorna har jag kikat på jättelänge men inte vita och från MiqMaq! De skulle passa perfekt i vardagsrummet och vardagsrummets nya vår-stil (ja, jag tycker om att ändra hemma ofta). Sedan såg jag dessa vita på MIO och slog till direkt. de fick ta plats i köket tillsammans med det nya kakfatet från Mio.
Den svarta löparen är från Möbelhuset och i fejkläder, hur snyggt som helst. Lite dyrt för att vara fejk dock.
Eftersom jag gillade julduken så köpte jag idag en ny duk - svart. Svart som natten är underbart. men den är bara till för findukningar och speciella tillfällen, inte till vardags. Ska nog köpa en grå till vardags. Men hur mysigt är grått? Som om det inte räcker med gråa gardiner.. Får se vad det blir.





Egentligen hade jag andra tankar med kakfatet. Det skulle stå i toaletten - jepp, du läste rätt, toarummet!!! Lite kul tänkte jag, högst upp skulle det stå lite badbomber och annat i muffinsformat (finns på bland annat Lush & Citygross), på andra våningen skulle jag ha lite nagellack i roliga färger och längst ner lite smink, puder och ögonskuggor. Nytänkande är alltid roligt!

Jag har dukat fram våren men vädret har precis dukat fram vintern känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0