Förj*vligt

Just nu orkar jag inte göra något alls.
Jag ingen energi eller lust kvar. Jag har jobbat trippelt hela helgen och nu vill jag bara sova. Inte skriva tenta. Jag erkänner, jag ger upp. Satsar på omtentan istället. Säga vad man vill, men jag tycker att det är det rätta.

Idag va jag ledig men blev väckt tidigt av telefonen, 4 timmars sömn fick räcka. Jag åkte med syster & systerdotter till stugan, där va mamma & pappa. Mat & mys vid brasan. Mamma och pappa gick med mosters älskling och plockade kottar medan syster och jag låg i soffan och mös.

Sedan kände jag mig verkligen som en stadsbo (vilket egetligen inte alls är Jag), jag blev galen när jag såg en älg och sprang ut för att fota och filma.

När det nya året började så började jag även förstå och nu har jag accepterat läget. Jag känner mig.... sviken. Eller snarare besviken. Men det kanske är samma sak. Fast nu är jag glad. Mest ledsen för att jag inte accepterat det tidigare utan låtsas som ingenting.

Men hey. På lördag ska alla underbara Glitterbrudar komma hem till mig på middag & drink och sedan blir det utgång. Jag ska ha en "tack för tiden tillsammans, jag kommer aldrig glömma min tid med er och lycka till med allt i fortsättningen"-fest. Fy vad jag kommer sakna alla. :(


Nu ska jag öppna en 300G chipspåse och tömma den. Imorgon börjar jag 09:00 på Veromoda. sedan ska jag till Underbara Glitter på Hejdå-möte!


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Rätt där! Ibland måste vi sänka kraven och lyssna på kroppen. Den orkar inte allt. Bra med stugmys i alla fall!

2012-01-18 @ 20:47:10
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0