hemmets konung!

Gårdagen spenderades med mamma. Åkte runt lite och handlade och avslutade dagen på gränbycentrum, lunch, shopping & fika. Mysigt! Sedan åkte jag hem till mamma och skulle hjälpa med lite saker men de hade inte rätt verktyg hemma så jag får åka dit igen idag med mina verktyg.

Igår skulle jag hänga upp min älgkrona på väggen men det gick inte som jag tänkt mig, den väger på tok för mycket så jag får försöka när jag kommer hem ikväll eller så.



Tavlan som syns i bakgrunden ska bort och älghornen ska upp





Nu ska jag duscha och sedan ska ni få se köket...


Kommentarer
Postat av: Maja-Stina

Oh, så stort! Häftigt!

Vad har du fått det från?



Grattis till nya jobbet - även om det är dubbla känslor! Jobbar du heltid där eller extra?

2012-01-10 @ 16:45:14
URL: http://www.majastina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0