igår/idag & imorgon/idag

Idag (söndag) har jag sovit liiite för länge, men så blir det när man jobbar dubbelt. Bra dag annars. Mat på Burger King.. mindre bra kan ni tycka - fantastiskt tycker jag!
På kvällen blev det grill och god dricka. Cider och vodka lime. Kul att blanda drinkar hemma men måste erkänna att det är mycket roligare på jobbet när utbudet är större.



Grillade tomater är supergott, zucchini likaså! MUMS!


Imorgon (eftersom klockan är efter 1 så borde jag säga idag) ska jag ut på jakt efter ny tvättmaskin, en toppmatad får det bli, de är mindre (viktigast) & billigare. Idag försökte jag koppla ut den gamla och det var omöjligt. Jag ahr irngt efter hjälp som kommer imorgon. Jag ska även se om jag hittar ett vardagsrumsbord. Det är bra att slösa pengar innan semestern har jag hört =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0