första renoveringen



Renoveringen utav min etta var det jobbigaste!
Dåligt planerat, tog för lång tid och var jobbigt för mig att bo på annat ställe utan att veta hur länge och hela tiden vara tvungen att åka hem och hämta och hela tiden åka till ikea och bauhaus för att jag köpte fel (inte konstigt).
Nu kommer jag bo hos mamma & pappa, veta exakt hur lång tid jobbet kommer ta och lägenheten kommer vara tom så det blir inget krångel med alla grejer + den jag anställer kommer se till att alla verktyg och material finns, han gör allt, ingen oro för mig...

Det är bra att jag redan har renoverat för jag har nu lärt mig en hel del. Hur snyggt det än är med ljust klinkergolv så är det faktist inte såå smart, smuts osv osv osv.... Snyggt men inte praktiskt.

Helgen kommer försvinna snabbt som ***.. Sedan är det måndag, bank, tandläkare & hårdträning... Tisdag jobba kortpass & packa det sista hemma för på ONSDAG smäller det :D :D :D Då ska jag ta lite bilder på lägenheten så att ni får lite före-bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0