La Fleur

Nu är jag färdig och ska åka till hjärtat.
På mig har jag ett vitt linne, svart kavaj, ljusa jeans & mina svarta kilklackar från Vagabond, de är de skönaste ever. Enkelt och snyggt. Och nu ä jag sådär äcklig att jag ska ha på mig samma kläder på jobbet (Glitter) imorgon. mmm



 

Smycken, enkelt & snyggt. Halsband från Glitter & enkla små, runda silverörhängen. Det är äkta silver & swarovski-kristaller för ungefär 80 kr. Beroende på storlek kostar de från 50 - 100 kr. SÅ värt det! Eftersom silver är så halt material så rekommenderar vi alltid att man har gummipluppar på äkta silver örhängen. Fråhga i närmaste butik, vi har en liten påse gummipluppar för 18 kronor. SÅ värt det!
I håret har jag den där klämman, vad den nu heter. Blir snyggare än att svansen hänger rakt ner bara.


Nu mina kära ska jag lämna er och sluta göra reklam. Men jag säger allt det här för ER skull :) jag vinner inget på det.

Kommentarer
Postat av: Emma ce

Vilken bra blogg du har! Himla roligt att få se delar av din lägenhet framförallt. Ska självklart fortsätta följa dig :)

2011-04-15 @ 22:16:36
URL: http://emmasetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0