Mattan på balkongen

Det känns skönt att äntligen ha någon sorts matta på balkongen. Trall va för dyrt så jag skuppar det. Kanske kommer om något år.. Det är supermysigt och mjukt, lite varmt. Nu får vi hoppas att det aldrig regnar bara även om mattan är dränerad/har dränering.






Jag skulle så gärna vilja ha en stor trädgård, eller en liten uteplats, eller en stor balkong, eller en terass...
När jag skulle sätta upp parasollen hade jag lite problem. Balkongräcket va för tjockt för den och när jag skulle vända & göra på ett annat sätt så funkade det inte. Så jag fixade lite själv, drog, böjde, tog i, banka. Nu är den på plats men inte blir det bättre för det. DEN ÄR JU TOTALT VÄRDELÖS! Man kan ju varken böja eller vrida på den, den bara står där, just sådär. Nu ska den få vara dä ett tag bara för att. Jag kan ju inte slänga saker. Får kolla om mama eller syrran behöver den.
Jag har även köpt 2 klappstolar som jag kan ha på balkongen, om det är som så att fler än 2 st vill vara där. Från IKEA, 49 kr ;)
 


Det enda som är kvar nu är solens besök!

Kommentarer
Postat av: Rajaa

får jag fråga vart du köpte mattan ifrån och för hur mycket? :)

2012-04-07 @ 20:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0