100x30x54

.... Det är måttet på min nya önskan.



Det är bilden på min nya önskan.

För 795 kr blir den din. Finns att köpa på Åhlens!

Jag skulle ha min i vardagsrummet eller i sovrummet bredvid byrån & spegeln!
Ifall det blir det sistnämnda så lär jag byta plats på spegeln, putta lite på skåpet (åt höger) och ha pallen lite snedställd bredvid.



Jag känner att jag verkligen måste städa undan på riktigt och ta riktiga bilder. När jag säger att jag har 2 flyttkartonger kvar hemma, och lite annat stök; plankor, verktyg, stege, möbler jag inte ska behålla så skäms jag. Allt det måste bort innan jag tar fram kameran och lägger mobilen åt sidan.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag har två silvriga grenar som på bild 1. jag köppte mina på www.bluebox.se 135:- st. Jag har inte satt upp dom ännu. Men jag hade tänkt sätta dom lodrät efter varandra så det blir en längre gren. Och sen tänkte jag hänga smycklen på dom. För nu har jag ingen ordning på mina halsband. :-) Tackl för blomman vi fick på jobbet föresten. Du är ju för söööta!! Ses! Pöss!!

2011-02-16 @ 11:35:10
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0