från 1995 till 800 kr - Ja tack!



Jag såg ett fint skåp på Rusta för ett tag sedan, både jag & mamma föll för det direkt. Samtidigt som jag tyckte att det var ett bra pris så kändes det lite för dyrt för att vara från Rusta.

Rusta besöktes flera gånger under en tid och varje gång tittade jag på skåpet. Vet inte varför jag inte köpte det. Idag får jag ett samtal från mamma som säger att skåpet är prissänkt till 995 kr.
Efter jobbet åker vi dit & en tjej i personalen kommer fram och jag säger att jag vill ha det men frågar vart den lilla "pinnen" som man sätter i låset på dörrarna är. Anledningen till prissänkningen är att det är butiksexemplaret som de vill sälja bort. Hon letar och hittar inte och säger direkt, jag kan sänka det lite till om du vill. "Ja men det kan du göra" säger jag fint. "Du får det för 850" fortsätter hon och jag säger inte emot. När pappa och jag lyfter upp skåpet säger hon "Äsch, du får det för 800 kr, jag såg precis någon repa upptill"...
Ja, men varför ska jag tacka nej när hon sänker och sänker.

 Bild utan "pinnen"

Nu står skåpet, 1100 kr billigare, fint i min hall...

 

Imorgon ska hatthyllan målas mörkare. Eftersom jag jobbar imorgon får vi hoppas att färg finns att köpa på Coop efter att jag stängt butiken..

Love

Kommentarer
Postat av: jordii

skorna kostade bara 300 kr så jag slog till! :)



Fan vilket kap Vedrana! Snyggt skåp var det också :)



2011-02-13 @ 12:16:14
URL: http://jordii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0