NY EARCUFF

Det här skriver jag för att jag vet hur poppis den är (&kommer bli) Nästa vecka är det tänkt att vi ska få in en ny EarCuff. Den äldre modellen som alla är galna i kommer också komma men senare.
Nästa vecka (eller vecka 10) kommer den här förhoppningsvis in:



& Nu vill jag inte att alla skriver till mig & ber mig lägga undan den för jag kan inte lägga undan alla EarCuffs som kommer in... Se helt enkelt till att vara där & köpa den när den kommer in (kika in & fråga).

Jag har den "gamla" & jag kommer ha den nya också.

Kommentarer
Postat av: jordii

ohh..jag va inne på glitter i sthlm men slutsålt såklart. Undrar om dom också får in när ni får. Fan desperat :)

2011-02-27 @ 16:18:42
URL: http://jordii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0