IKEA

Men så förvånad jag blir att jag till slut ändå hamnar på IKEA.
Det känns som om jag har obegränsat med pengar, jag bara handlar & handlar & handar.... men allt har ett slut - mitt kommer komma snart, inte än, men snart.

Idag köpte jag bord & stolar, bordet kommer om 3 - 7 dagar fast stolarna fick jag med mig idag. Rusta (som redan är biligt) hade superbra grejer på REA.

På IKEA var jag läänge, ensam är bäst, ibland iaf. Jag köpte ugnsformer, kastruller, stekpannor, grå fårullsmatta som ska vara på skohyllan och ser så mysig ut att man bara måsta sätta sig på den när man ska klä på sig skorna. En växt och passande vas slank också ner i vagnen. Krokar och en till klädstång till min garderob. Småsaker till köket och ett underbart Trollsta-skåp som ska stå i sovrummet för sängkläder i skåpet och underkläder i lådorna.
En grej som jag är lite osäker på men ändå vill ha är en brödlåda. Jag köpte en i rostfritt stål för 239 kr. Vet inte om det är värt det, känns dyrt, fast jag vet inte vad sådant ligger på heller.

På Chilli var jag och köpte 2 skålar och ett större serveringsfat som passar till min finservis. När man har gäster ska man få dem att känna sig speciella!!

Jag har säkert missat något men så får det vara...
Nu ska jag till lägenheten för att skruva ihop stolarna & få upp gardinstänger och lite mer saker om jag orkar.


Håll ut, snart blir det kul här ;)


Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0