varför färdigmat?

Ok, nu kan ingen här ha missat att jag älskar mitt kök, att jag älskar hela min lägenhet, att jag älskar mitt kök, att jag älskar mitt kök... Missade ni det innan det här inlägget så missar ni det inte nu - Jag älskar mitt kök.

vet ni vad jag åt igår när jag va hemma hos mig i mitt fina kök?



Detta:

Nu vet ni det också!

Varför lagade jag inte mat?
Jag har NOLL energi.


Jag är så trött på det mesta nu. Jag vill börja inreda, börja leva där. För er som missat fler saker än att jag älskar mitt kök så kan jag meddela att jag under renoveringstiden har bott hos mina föräldrar och nu fortfarande gör det tills allt blir helt färdigt.

För en liten stund sedan kom jag hit, jag va hemma innan och städade, såg till att jag vågar använda toaletten och tvättade alla fönster.

Inte förrän soffan kommer så känns det inte riktigt som ett färdigt hem, vardagsrummet blir så.... så tomt.


Kära vänner, förbered er på en massa fin inredning =) =)

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag älskar oxå ditt kök! :-D

2011-01-20 @ 21:17:20
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0