första men inte sista gången

Visst ha jag kört igenom en biltvätt förr, flera gånger, men den här gången var det med min bil, MIN pärla :)

  



Efter att ha lunchat med en vän på stan & kikat runt i affärer så åkte jag till Elgiganten. Jag blev lite besviken när jag kom fram och såg att den va 1000 kr dyrare än på internet. Tydligen så är det internetpriser på iternet och det är absolut inte samma som i butik. Ja men då tyckte jag att de kunde skriva det, så som det står på Experts hemsida "internetkampanj". Hur som helst så åkte jag till Expert, där fanns samma maskin 1000 kr billigare. Väl hemma såg jag att jag har ett gammalt eluttag så jag funderar på att kapa kontakten på min nya maskin och fixa sladdarna (ja, jag vet precis vad jag pratar om). Eller ringa Bravida som va hos mig i början av året & fixade med elen. Det är 2 grejer hemma som har gått sönder och jag skulle vilja att de fixade det, då kanske man kan vara lite extra trevlig och fråga hur man ska göra med tvättmaskinen.

Hur som. Jag har fixat lite i vardagsrummet, visar det imorgon.

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0