Semester

Idag började min semester. Ännu är jag i Sverige. Imorgon lämnar jag landet i 3 veckor. Först blir det Belgrad med en vän (det är serbiens huvudstad). Vi kommer ha superkul i 4-5 dagar, fest, mys & shopping. Därefter skiljs vi åt. Jag åker till Vodice, kroatien i ungefär 5 dagar. Där kommer jag vara hos mina föräldrar och njuta utav livet, sitta på stranden hela dagen och dricka vin på kvällarna. Från och med lördag 30/7 har vi bokat boende i staden Hvar på ön Hvar, där ska vi sola och bada, dricka goda drinkar och äta fantastisk mat (Älskar maten där, älskar fiiiiisk). 
Jag & Sara åker nog till Hvar lite tidigare, våra 2 vänner som också ska vara med där kommer med ett sent flyg till Split så vi möter nog upp dem ännu senare på ön.

FANTASTISKT! Jag har verkligen sett fram emot den här semestern. Nu ska jag överföra mina semesterpengar till mitt "rätta" konto - jisses, tänk om jag skulle glömma det!! hahaha.

Jag ska bara glömma allt som har med Sverige att göra, allt förutom älsklingen & familjen som är kvar här. Mmm.



Här är en bild från vår Barcelonaresa förra året, samma fina tjejer!

Igår va jag megaduktig och tvättade massvis med tvätt. Jag va mindre duktig när den va färdig. Jag vek det mesta i tvättstugan och när jag kom hem så somnade jag i soffan, tanken va att jag skulle kolla en grej på Tvn bara. Idag vaknade jag relativt tidigt och mötte syster & hennes man i stan. Vi fikade. Sedan mötte min vän upp oss och systers man gick åt sitt håll. Vi köpte lite saker och därefter åt vi KEBAB - muums. Självklart svängde vi förbi Glitter, underbara Maria jobbade.

Nu lämnar jag er. Nu ska jag göra färdigt tvätten, ta ut allt ur diskmaskinen, städa och sist PACKA!
Tur att jag åker hemifrån 14.30 imorgon, kan ta det sista då =)

LOVE

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så himmla kul! Ses när du kommer hem. Då tycker jag vi tar en drink el två på nåt trevligt hak. Pöss!

2011-07-19 @ 19:32:09
URL: http://gillisen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0