tjuvkika lite

Jag tycker om ordet kika. "Jag ska bara kika om..." "Kika runt lite..." "Kika lite på rean" "har du kikat..." HAHA, men det är ju ett fint ord, jag blir glad utav det. kika. kiiika.
Tjuvkika lite på mitt vardagsrum!












Innan man kommer in i vardagsrummet så möts man utav ett litet fönster. Jag har ändrat i det där fönstret massor utav gånger. Jag har för mycket idéer.

Jag har tagit massa foton på vardagsrummet, mina nya köp; gardintoffsar, gardiner, växter, kuddar.

Idag har jag borrat lite, skulle ha krokar vid fönstret så att man kan dra gardinerna åt sidan. Hittade på lite nödlösningar och nu är det perfekt. Jag är ju så grym!

Imorgon får ni se bilderna. Nu ska jag iväg till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag orkar inte lägga upp bilder på nyheterna idag. det får bli nån annan dag. Tack för en suhuper dag idag! Rocka på söndag!! Pöss!!

2011-07-15 @ 21:57:22
URL: http://gillisen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0