solen i det röda

Jag vet inte om någon har missat att solen har kommit på besök. Den va efterlängtad och välkommen! Vi har fått in en hel del snygga solglasögon på Glitter och i lördags köpte jag 3 st direkt, jag kommer nog köpa fler senare.

Tanken var inte att det här inlägget skulle handla om sol & solglasögon utan hår.

Jag ska färga håret men lite osäker på hur jag vill ha det. Antingen färgar jag hela håret mörkare och får på så sätt bort min utväxt & samtidigt tillbaka min riktiga färg. Eller så färgar jag utväxten ljusare så att hela håret blir ljust & inte bara halva (som det är just nu). Det tredje alternativet känns mest lockande & det är rött - jag färgar hela håret rött....

Måste tänka mer på det här.


Kommentarer
Postat av: Maria

RÖTT!!!! Loveliii!!

2011-03-08 @ 21:42:39
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0