storhandlat

Idag har jag storhandlat, storshoppat. Jag har köpt allt förutom det jag gick för att köpa...
Hittade trätrall på IKEA, såg fint ut men skulle kosta mig 800 kr


Sedan gick jag till Bauhaus & hittade ännu dyrare trall. Rustas va billigast men också fulast. Därefter började jag tänka på att kanske köpa en konstgräsmatta, en grön "vanlig" matta för balkongen. Det blev superbilligt, strax under 200 kr. Men det fattades 10 cm, på båda sorterna de hade. TUR!!!! =( Jag blev så ledsen, jag som såg fram emot att inreda balkongen.
De sa att det borde komma in imorgon...




Allt som jag köpte idag visar jag lite senare. Nu måste jag till tvättstugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0