guess what

Nämen. Gissa vem som va fram i min bar till just mig och handlade igår...
...
Jepp, hon som skulle slå sönder mig. Haha, lite kul. Det fanns 3 barre till att välja på eller att gå till andra personen i min bar, men hon ville så gärna handla av mig. Ajja, jag låtsades som ingenting, log, sa hej, tog beställning och bara småskrattade..

Och så va en kille fram och frågade om jag inte kunda bjuda honom på något. Va!? - Ja, men kan du inte bjuda mig på något, frågade han.
Nä, varför skulle jag göra det?
Ja men, om du bjuder mig på något nu så kanske vi ses senare och då kan ju jag bjuda dig på något som jag har.
Men du skojjar väl med mig nu? Jag kan verkligen inte bjuda dig på något!!!!

Sedan så var det ju tjejen som köpte en öl (52 kr) men enbart enkronor och en femma. Jag suckade verkligen så synligt jag kunde och började räkna. 54 kr låg det där. Och vet ni vad. HON TAR DE 2 KRONORNA!!!!! Det finns en oskriven regel: DRICKSA!!! I vissa länder räknas dricksen ut och står på kvittot. Så är det inte här, men här förväntas människan kunna tänka själv. Hon har alltså gått runt med den där tunga mynthögen i fickan/väskan... Kul...


Slut med studentskivor för det här året. Imorgon har jag tagit ledigt även om jag skulle kunna jobba, jag är ändå ledig från Glitter på torsdag, men NEJ, det räcker. Ikväll ska vi ses på BJ, äta lite, dricka lite & sedan gå ut. NAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0