Underbara dagen idag

Vaknade tidigare idag än vad jag brukar vakna på lördagar. Kanske för att jag la mig tidigt? Härligt. Åt god frukost med älskling, kollade på lite TV & sedan fixade jag mig och åkte för att hämta tårta från världens grymmaste Anna! "Ingen gör tårtor som hon, ANNA, ANNA!" (Melodi; ingen kickar fotboll som han, Zlatan). Sedan lämnade jag den till syster och därefter åkte jag till jobbet.

Jag är ledsen och kan inte sluta tänka min min älskade Nikita, våran hund. Men jag blev så glad när jag kom till jobbet och Maria hade en present till mig.




TACK MARIA! Den tjejen vet hur hon ska få en på andra tankar, hon gör mig glad!

Hon har fått för sig att jag gillar choklad!

TÅRTAN:

    

Efter jobbet åkte jag direkt till kalaset och nu är jag hemma. Ska fixa mig & byta om för att sedan åka till BJ och jobba. Jobbar imorgon på Glitter men är ledig Måndag & Tisdag. På måndag har jag bokat tid för ögonfransförlängning & på Tisdag har jag möte i STHLM (typ).


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0