mörkret har fallit

Ibland får jag höra att jag tänker för mycket, för långt, för länge, för djupt, för invecklat, för mycket utanför allt... Jag kan inte bara höra och låta vara, jag måste analysera, jag måste fördjupa mig, jag måste komplicera... Det kanske stämmer, jag vet inte. Men. Hur ska man göra då när man får höra något, när någon säger något? Man måste tänka, man måste försöka förstå, man måste förenkla det, lösa koden. Jag vet inte... Men jag tänker, jag tänker så hårt jag kan och jag kommer inte fram till något bra, inget som känns bra, inget som känns rätt. Det är så fel.

Men jag vet inte vems fel.
och kanske är det rätt, kanske är det bra att få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0