2 jobb + plugg

Visserligen läser jag bara en kurs (Matte C) & inte ett helt program, men ändå. Jag har mindre än en månad på mig att läsa mig hela Matte C -kursen, något som jag inte alls förstår mig på och jag har 2 jobb samtidigt.
Då kan man också tänka: Ja men på BJ är det bara helger & kvällar. NÄ NI säger jag då. Nästa onsdag jobbar jag på BJ och så börjar alla studentskivor om 10 dagar. Så jag har faktist fullt upp.
Sedan får vi inte glömma bort att leva heller!

Nu ska jag ta en dusch & sedan plugga matte.
Ikväll ska jag ut & äta fin middag (jag sa ju att jag måste få leva också).
Imorgon jobbar jag heldag på Glitter & på kvällen ska jag ut & festa (jefflar vad jag ser fram emot det).


Såhär känns det väldigt ofta:

Till höger är alla människor som jag inte känner men pratar med: gäster, kunder..


Det känns som om folk tänker "Herre gud, jag känner henne inte, vad vill hon mig!? *FARA*"


Föresten. Jag har sökt lite kurser till hösten. Om jag inte kommer in på Fastighetsmäklarprogrammet så kan jag läsa lite kurser, bättre än ingenting. Nu är det dags för mig att börja plugga och jobba med det jag verkligen vill jobba med. Jag älskar att sälja!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, det är ju farligt med personal som gillar sina kunder. Hi! Hi!

2011-04-16 @ 10:54:31
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0