flera dagar i rad

Skärtorsdag, långfredag, påskafton, påskdagen, annandagpåsk....


Ska man vara ledsen & sörja? Eller ska man vara glad och bara minnas, lägga lite extra tanke, komma ihåg, inte glömma.

Jag vet inte. Men jag tror. Jag misstänker. Men jag bara antar. Jag gissar. Men jag har ingen aning.

Pressen känner jag varje dag men jag jag ingen aning varifrån. Jag känner mig superstressad och mår jättedåligt ibland. Men jag vet inte varför. Det är det som är jobbigt, att jag inte vet varför jag inte alltid är lycklig. Om jag visste så skulle jag kunna fixa det. Men jag vet inte, ibland känns allt bara så jobbigt.

Ååh. Ska nästan bli skönt att gå till jobbet ikväll.


Kommentarer
Postat av: Maria

:-( Min älskade solstråle. Inte ska du stressa. Då kan du bli som jag. Knaaasig i bollen! Ha! Ha!



Allt du gör ska du göra för dig och ingen annan. Det är endå ingen som tackar dig för det du gör åt andra. (några fina hjärtan gör det bara.) Så att vara självisk kan lösa en del stress och press har jag märkt. Det är svårt i början. Men nu så är jag en underbar bitch!! :-) Bamse kraaaaaaaaaaaam!!

2011-04-24 @ 12:02:07
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0