Fortsättning





Ledig = PLUGGA MATTE!

Jag fick både mailet & brevet idag - fantastiskt! Jag väntar på en tilll sak nu, en sak jag absolut inte tänker stressa fram även om jag gärna skulle göra det. Det är bara taskigt att stressa i det här läget.

Nu ska jag ringa Arco Crown, en persiennfabrik som är i mitt bostadsområde just nu och jag har ett fönster som inte har fungerande persienner. Får se om det lönar sig att laga dem eller köpa nya. När de ändå är här ska jag passa på att fråga hur mycket det skulle kosta att installera en balkongmarkis också.

Jag är så less på mina lediga dagar. Jag ser fram emot att få vara ledig och när jag väl är ledig sitter jag bara hemma!! Men det känns som om jag ha så mycket att göra hemma.

Efter att jag har gjort det jag nämnde så ska jag leta fram viktiga papper & kvitton som jag kommer behöva för att deklarera SNARAST..

Ajja. Jag börjar med att ringa, sedan ta en dusch, därefter damma & sedan leta papper & kvitton..

åh ja justja, äta & plugga också..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0