här har vi den

Så skönt att äntligen ha den hemma. Än är den inte hel, men snart.
Imorse gick jag upp tidigare och förberedde en frukostbuffé, en liiten sådan. Någon fyller år idag så jag måste vara lite extra snäll.
Därefter åkte jag till IKEA med pappa och köpte en TV-bänk. Superkul va det. Jag bara ÄLSKAR bra service och det fick jag utav killen på den avdelningen, han visade mig massa alternativ, sprang fram och tillbaka, öppnade saker, tog ut saker, bytte saker, visade mig alla saker som jag kunde använa...
Jag byggde ihop den på mitt eget lilla sätt. Jag fick me mig det mesta & lite till. Dvs: alla delar till TVbänken förutom just lådorna, de va slut, men så köpte jag också...... dioder.
Det här kommer bli superbra.
Jag jobba både på BJ & Glitte den här helgen så jag ska försöka bygga ihop dne på söndag kväll eller måndag efter jobbet...





TVbänken är 2,40 lång..
Nu ska jag till jobbet. Hörs när jag får tid.


Kommentarer
Postat av: Maria

Heeej söt! Du får INTE jobba ihjäl dig.. Jag är dädd om världens bästa Glitter brud!!!! Ses på jobbet i morn! Kraaaaaaaaaam!

2011-04-01 @ 22:01:47
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0