nya knivar

Det här är LYX!



Det här är en såndär sak som jag inte velat unna mig, en sak som jag inte velat lägga ner pengar på. Det här är en BRA prresent, en SMART present.

Tvungen att provskära så jag började såhär:



Lite allt möjligt, sådant som började bli mjukt men fortfarande ätbart. Allt det med köttfärs & färsk pasta, mmmm. Aldrig äter jag mat utan sallad bredvis, superkonstigt ju.

Salladen innehåller: fetaost, oliver, majs, gurka, blandsallad och balsamico på.


Nu ska jag äta i mitt fina kök.. Tur att det inte ser ut såhär längre:

Kommentarer
Postat av: Martinsolveig

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-05-15 @ 12:30:28
URL: http://martinsolveig.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0