Utmaning

Jag har blivit utmanad av Maria att svara på frågor här nedanför:

Personfakta:
Namn: Vedrana Ilic
Kön: Kvinna
Ålder: 21
Längd: cirkus 164
Smeknamn: Eda, Veda, baby, älskling.
Hårfärg: Nökbun men rött just nu
Ögonfärg: Grön. Hos mig är gäset alltid grönt 


Har du någonsin:

Ätit sushi: ÅH JA! varje söndag.
Stått på scen: Ja, precis som Maria, när jag va liten
Varit ihop med någon som varit otrogen: Ja tyvärr. Men jag va lite dum 6 bydde mig inte så det va lika bra att det tog slut
Klättrat på berg: JA! I kroatien & Bosnien.
Sett vita huset: På TV och så... =)


Antingen eller:

Kallt eller varmt: Varmt
Spets eller satin: Spets spets spets!
Svart eller rött: Svart
Regn eller snö: snö (men inte längre)
Rosor eller tusensköna: Rosor 
Vår eller höst: Våren helt klart! 
Matte eller engelska: English ofcourse!

Inom de 48 timmarna:

Kramat någon: Ja. Älsklingen och några på jobbet
Kommit sams med dina föräldrar: Jag har vait sams med dem ja. Bor inte hos dem men pratat med dem i telefon :)

Gillar du att:

Ge kramar: Det beror väl på vem det är jag ska krama. Mina vänner & familj - absolut. Men annars så, hmm... vet inte. Nj, nä. Inte random människorm nej.
Ge massage: Jag älskar att göra någon annan glad & tillfredsställa honom/henne. Men det är såå tråkigt.
Promenader i regnet: Hm... nja... Håller mig helst inne när det regnar

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: Jobbade, jobbade. Va i Kroatien & Bacelona. Njöt utav livet.
Svär du för mycket: Jag tycker det men när jag tänker efter så gör jag det inte. Hmm.. Jag säger ja ändå! Man bode inte svära alls.
När duschade du senast: NYSS
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Ingen.
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen. Lugn & ro bara.
Vad är bredvid dig just nu: Mobilen.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Har inget skrivbord! 
Vad var det sista du åt: Chips. Innan åt jag en macka (Det är allt jag har fått i mig idag)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Bara en massa underbara människor.
Har du en lavalampa:
Nopp.
Hur är vädret just nu: Otroligt skönt. Blåsigt.
Vad gjorde du igår kväll: Jobbade
Vem pratade du sist med på telefon: Mamma!
Vad gör dig glad: Sådant som får mig att le :D
Vart skulle du vilja du åka: Ojojoj. Jobbig fråga. Hela världen! Jag är en upptäcksmänniska egentligen, vill se allt & göra allt. 
Vill du ha barn: Nej    
Vad ska dom heta


Make Up: Elizabeth Ahlen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har letat efter Ear cuffs länge, och har nu hittat självaste guldgruvan: tradera.com



Tro det eller ej, men söker du på ear cuff får du upp hur många snygga smycken som helst!



Kolla in vettja :) Bara ett litet tips för modeintresserade :)

2011-04-10 @ 19:56:00
Postat av: Maria

:-)

2011-04-10 @ 23:53:25
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0