dagen som flugit förbi

Supertrevligt att fika med Maria och Jenny idag!!
Efter fikat shoppade jag lite.


Äntligen hittade jag ett par snygga, coola, svarta, låga stövlar till höst-/vintertider.
Din Sko hade jag helt glömt bort.
Därefter åkte jag till IKEA för att lämna tillbaka ett felköp och köpa en ram i rätt storlek. Självklart åt jag en korv när jag ändå va där.
Bauhaus hade precis det jag va ute efter, billiga hammare så det blev en sådan också. Jag har tappat bort min hammare någonstans. Hur tappar man bort en hammare undrar jag?
Jag åkte även till Chilli för att köpa något snyggt att hänga bredvid min kökshylla, en tavla eller något annat fint. Ut från butiken kom jag med tre kuddar som jag egentligen absolut inte behöver. Det va nära att bli 6 st men jag hejdade mig *duktig flicka*

 

Bilden från kroatien som jag ramade in:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0