Hårdonouts guide

Donout donout donout
Mmmm, jag blir sugen.


Bilden har jag googlad fram, Hår-donout

Jag bara ÄLSKAR den! Jag använder den inte så ofta, men ofta, inte för ofta, men ofta. Ni vet väl att den finns att köpa på Glitter? Se till att få tag på en. Snart får vi in en i mindre storlek för er med kortare hår eller ni som bara vill ha en mindre hårmunk.

Kom in till oss så visar vi er en massa bra håraccessoarer, våra secret weapon, hjälpmedel som ni kan använda själva utan en massa hjälp, till fest eller vardags.



Sätt upp håret i en tofs, lågt, högt, på sidan, där du vill ha din knut.



Trä donouten över din tofs. Fördela ditt hår jämnt över donouten så att den täcks helt (den ska ju inte synas). När du är nöjd så trär du ytterligare en tofs över ditt hår som är fördelat över donouten.



Din snygga "knut" börjar ta form. Eftersom jag har långt hår måste jag snurra mitt hår rund donouten. Slingan fäster jag med en hårnål eller två. ag skulle rekommendera våra böjda hårnålar som vi har på glitter. Som vanliga hårnålar med mer öppna, som ett U. Kom in så visar vi er hur man använder dem, de ska ju vridas när de trycks in i håret.
Detta kan man göra ensam men här fick jag lite hjälp utav vovven.





snyggt.





Även hon älskar den.


LYCKA TILL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0