när jag va ung...

Har du svårt att skilja på substantiv, adjektiv och verb?
Inga problem, nu har skolan ändrat sina undervisningsmetoder.
- Substantiv är ord som du sätter 'fan' & 'jävel' efter: klockfan, gubbjävel, hammarjävel mm.
- Adjektiv är ord som du sätter 'skit' före: skitbra, skitsnygg, skithäftig osv.
- Verb är ord som du sätter 'utav helvete' efter: drack utav helvete, dansade utav helvete, körde utav helvete etc.

nu är det skitenkelt för ungjävlarna att lära sig utav helvete!



Jag kom hem sent i söndags. Igår & Idag har jag verkligen njutit. Träffat, mormor & morfar, träffat syster med man & barn och varit grym hemma. Städat & rensat garderoben. Jag har en megastor garderob i hallen innehållades allt, mest kläder men mycket annat också. Nu har jag fyllt nästan 2 IKEApåsar med kläder. Härligt. Känns bra, nu kan jag andas.
Jag har nu plats för en sambo och hans kläder <3

Borta bra men hemma bäst, det stämmer nästan. Jag möttes inte utav 39 graders värme som i Kroatien men utav en härlig älskling, det är också bra.
Jag har inte velat hålla koll på något alls under min semester så det var inte kul att se boräntorna på den procenten, men det var ändå väntat.

Jag har använt min tvättmaskin och köpt tvättställning, hur skönt som helst, lite lyx känner jag.

Imorgon är det back to work och jag har megapositiv inställning till det. Visst skulle jag helst skippa jobbet men livet är som det är och jag älskar det. Maria är en person som jag har saknat jättemycket så jag ser fram emot att jobba med henne.



  
  

Min semester har bestått utav en hel del bussåkande, roligt och jobbigt.
En hel del god mat har jag fått i mig.
Jag har sett en massa fint och fått uppleva mycket.
Delfiner har jag stött på under båtturen från ön Hvar till fastlandet Split (Kroatien).
Jag har festat.
Jag har solat & badat & viiilat.

Åh så jag har njutit!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0