Birthday all weekend

Jag fyller år på söndag.

Det är första gången i mitt liv som jag inte har räknat ner. Ofta började jag räkna ner i November. 34, 33, 32, 31, 30, 29, 10, 5, 2, 1 KABOOOM. Men det här året är det inte alls så. Jag har inte hunnit räkna ner, tiden har flugit förbi. Imorgon ska jag handla, har dykt upp annat hela tiden som har gjort att jag har skjutit upp att handla. Mina fina vänner ska självklart även få mat i magen, inte bara sprit.

Fredag är för killen och mig. Middag & drinkar.
Lördag är det jobb och sedan mat & dricka med bästa vänner.
Söndag är det brunch med vänner och sedan fika med familj!
Kanske blir en afterwoork med Glittertjejer nästa vecka <3

Härligt!
Älskling frågade vad jag önskar mig och jag sa ETT FÄRDIGT KÖK. Det tycker han är jättetråkigt men det är det bästa jag skulle kunna få, det behöver jag verkligen. Min lägenhet är färdig, bara köket kvar. Så fult när det är halvfärdigt! Jag är inte alls den som ber om hjälp, men nu önskar jag mig det i present, inte hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0