Snälla jultomten. Förutom hälsa, kärlek och fred i hela världen så önskar jag mig ett nytt jobb. Då slår du 2 flugor i 1 smäll och inte bara jag får det jag önskar mig utan arbetsgivaren får allt han/hon önskat sig!


Iband är jag lite rädd att jag låter desperat när jag söker jobb. Ibland blir jag rädd att jag kanske låter för självsäker. Jag är inte desperat men jag sökte precis ett jobb som jag så galet gärna skulle vilja ha och jag känner faktist att jag är helt rätt person för dem, rätt till 150%, och jobbet är så rätt för mig. Och ja - jag är väldigt säker på mig för jag vet hur grym jag är, hur duktig jag är!!
Jag vet att de inte skulle ångra sig.



Kommentarer
Postat av: Maria

You rock darling! Alla sominte anställer dig och mig är puckade. ;-)

2011-12-24 @ 20:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0