Belysning

Kikade lite på IKEAs nyheter på deras hemsida. Jag vill börja med att säga att allt inte var nytt, mycket har de haft ett bra tag redan och det dyker upp på nyheter Nu.
Hur som helst.

Den här lampan är lite modern men har ändå en gammaldags stil.

Just att det är genomskinligt gör den lite modern. Samtidigt som jag gillar att den är genomskinlig så är det precis sådant jag inte gillar, känns lite billigt. Tror ändå att den här skulle passa på nattduksborden i mitt sovrum. Marby bordslampa, 199 kr, höjd 35 cm. Jag ska inte hugga tag i den än, jag vill egentligen ha lite högre lampor, lampor med längre fot.



Till balkongen kan jag tänka mig lite indisk stil, mys. Jag har redan 2 lyktor, t.o.m. köpta på Indiska, lite guld, lite färg. Visst älskar jag ljus, levande ljus, små värmeljus, underbara doftljus, eld, lågor. Jag har tändare lite här och var, överallt där jag har ljus... Nu såg jag det här:


Allsång solcellsbelysning - Fantastiskt! 79 kr eller 59 kr om man är Family medlem - Javisst!
Dessa ska definitivt införskaffas, tänk att inte behöva oroa sig för om man glömt att blåsa ut ljusen eller byta ljus & tända osv osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0