lastpall hit, lastpall dit

Ja, lastpallar överallt.

Nu har jag snubblat över bilder på lastpallar vart jag än har befunnit mig på vågorna (på internet). Det måste vara något. Antingen så gör jag ett bord eller så tar jag 3 st på varandra och skapar en sittplats med en fårskinnsmatta över.

Jag gillar det andra alternativet mer.
Det får nog bli något sådant.
Nu inser jag att jag köpte en för stor soffa!

Någon som jobbar på ett ställe som kan skänka lastpallar till mig?

En annan snygg sak som jag kan tänka mig är en lite mindre lastpall, om det inte finns får man väl såga lite. Sätta ganska långa ben på (vet att Bauhaus har ett bra alternativ) och ha som ett snyggt bord?





synd att jag inte har plats för allt. Kanske komma på något till balkongen.... idéerna fyller redan min lilla hjärna

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att katalin ställer ut massa lastpallar utanför deras lokaler, hör om du kan ta dom eller något, tror dom ändå bara slänger dom!

2011-02-21 @ 22:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0