sovrummet nästan färdigt!!









Självklart ska jag inte ha en sne plastorchidé på ena nattduksbordet, men det var så synd om den när den låg i flyttkartongen.. Jag måste bo här lite till innan jag börjar köpa tavlor och annat fint att pryda väggarna med. Jag har sovit här några nätter och bara älskar sängen - Lycka! Jag var så orolig för att jag inte skulle sova skönt i den.



Vardagsrummet är så långt ifrån färdigt som man kanske kan tro. Jag tyckte ett tag att soffan var för stor för rummet men nu har jag vant mig och insett att det är rummet som är för litet för soffan, hela lägenheten är för liten för mina idéer.

För en kort stund sedan badade jag... Simmade.... Helt otroligt underbart med badkar - det är vad det är!
Ansiktsmask, hårinpackning, vindruvor, musik, doftljus & vaarmt vatten <3

Nu ska jag göra mig fin, ikväll börjar jag 20.00 & inte 22.00 som jag brukar. Snart är den här helgen över - Finally.


LOVE!



PS: Älskar Glitter StPer!

Världens bästa Maria & Jenny!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Världens BÄSTA vedrana!!! :-* Snyggt det blev med den svarat byrån i sovrummet. Btw! Slog budget med massor idag! Wiii! Ses i veckan underbara varelse. Puss!/M

2011-02-06 @ 22:41:57
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Reema

Fint

2011-02-07 @ 02:12:22
Postat av: jordii

ÄLSKAR din lägenhet Vedrana!

2011-02-10 @ 09:22:02
URL: http://jordii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0