Tjusig skohylla!

En dammsugare, det är vad jag köpte idag, bl.a.
En hatthylla, det är vad jag var ute efter.
Återigen hamnade jag på MIQMAQ och stog ett tag vid en hatthylla, lite drygt 100 cm är den. Det är passande storlek till min skohylla som är 108 cm. Den hatthyllan som går ihop med min bänk med skoförvaring är 79 cm. Varför? Varför är det inte samma längd?
Min älskade hatthylla från MIQMAQ kostar mer än jag skulle vilja lägga ner på enn sådan sak, den från Ikea kostar 299 kr bara. TAGET!
Det lär sluta med att jag köper den billiga från Ikea och och köper en särskild hängare som jag skruvar fast bredvid, en snygg hängare som förestället ett träd eller bara löv.

    

Den andra spanade jag in idag på MIQMAQ.
Den tredje har jag sett någonstans förr, vet inte riktiggt vart.
Den första tror jag att jag har sett på Åhlens.

Det som gör mig glad är att grenen som syns på andra bilden kostar 125 kr på Designtorget :)

       

Min skohylla har jag lakt en fårmatta på, mysigt. Det är hatthyllan på bilden som jag nämnde innan, den billiga från Ikea..

Jag känner att det här blev ett väldigt drygt inlägg. Det blev även ett påtvingat inlägg, utav mig själv. Nu ska jag sova, också påtvingat utav mig själv.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!



Jag är på jakt efter precsi en sån svart skohylla med två våningar och ett platta högst upp som man kan ställa väskor på. Var har du köpt den? Jsg letar och letar men hittar den inte...! Vore mycket tacksam för tips!



2011-12-14 @ 18:15:12
Postat av: Vedrana

Den är från Ikea. Tjusig heter den.

Den är superbra eftersom man också kan sitta på den medan man tar på sig skor. Förlåt fr att jag sarar så sent men jag såg precis din kommentar i arkivet.

2012-01-02 @ 11:47:46
URL: http://vedili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0