Tyst minut för Bolagret

Jag känner det i halsen
sorg?
lycka?
Det känns konstigt, som att jag gråter, men inga tårar kommer, inget ljud. Jag kan inte sätta fingret på vad det är. Men jag är lycklig, kanske är det därför jag gråter en skvätt. inombords.

Bolagret, du har varit som död för mig, Varför?


 
När kag såg dessa började jag skratta - DET är glädje, att skratta!

Och jag tror att jag har hittat min kökslampa:


Muskö taklampa finns i svart & i vitt & kostar endast 599 kr, det är, seriöst, den billigaste lampa jag sett och fallit för. JESUS! Att jag har en förkärlek till trä, träd, natur, löv, björkar... det är väl ingen nyhet?


Jag måste lämna bloggen och skriva ett nytt CV & personligt brev kanske..

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt <3

2011-03-01 @ 00:07:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0