Väggplatta i hallen?

Jag vet att den är meant to be i köket, men jag vill ha den i hallen. tror jag iaf.
hmm

Vad drygt... jag ska upp om 4 timmar och öppna butiken men se vad f*n jag sysslar med, min blogg!?!?!? hur hemskt är inte det!? jag skäms, jag drunknar lite i mig själv, i min skam, men äsch, nu är det uppenbarligen (efersom ni kan läsa det) redan gjort.
Jag vill sova men funderar på väggplattan....
Inte skulle det bara vara lite snyggt med något på väggen men det skulle också skydda väggen från smuts & "repor" från jackor & smutsiga händer när man kommer in i lägenheten, eller går ut, vilket man gärna får göra efter att man har varit här ett tag...

hmmm... jag tar med mina funderingar till sängen och fortsätter där.


En till tanke: Ta min favorit-tapet, lägg hårdplast över & spika fast på väggen, där har vi en egen väggplatta!!


kärlek

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/torsdag-dagens-bloggg.html#comment

2011-02-24 @ 17:35:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0