ett rum extra; mysrum

Hade jag haft ett till rum så hade det inte blivit kontor som många vill ha, inte heller gym eller walk in closet... Jag vill ha ett mysrum och det ville jag från hela början när jag lämnade det trygga föräldrahemmet och köpte min lilla etta. Nu har jag en 2a... Än har jag inte det där extrarummet som ska bli mysrum men nästa lägenhet får ha det... Det är svårt att säga att jag inte vill ha en walk-in-closet men jag har en så underbart bra garderob att det får räcka så. Ett rum skulle bara få mig att köpa mer & mer kläder...

Ett mysrum.
I den här videon har hon gjort ett mysigt sovrum & visst är det mysigt & fantastiskt, men för mycket för ett sovrum. I ett sovrum ska man kunna andas, det ska vara lugnt och fridfullt, inte hända för mycket, men ändå vara mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0