Sov hemma inatt!

Jag sov i min lägenhet, i min säng inatt. Jag hade en underbar kväll ute med 2 vänner och sedan åkte vi hem till MIG för att sova. Jag varnade dem innan att jag har ett kök, ett sovrum och en toalett, inget mer. Köket är bara ett tomt kök, inget innehåll & absolut ingen mat alls. Men de gick med på det & vi sov underbart, jag sov underbart. Jag har nog valt helt rätt säng.
Jag är så trött att jag inte orkar flytta hem, jag har inga gardiner, det är inte mysigt då.
Jag ska försöka lyfta på rumpan & flytta hem nästa vecka, mamma & pappa börjar nog bli lite trötta på mig och min resväska... Jag skulle gå dit idag men jag vet inte vart jag ska börja. Handla mat maybe? Jag vill inte bo där utan mat!!


Ooh. På söndag ska jag dit för att få upp andra skjutdörren.

Soffan kommer om 4 veckor.

Jag måste köpa en del nya kok- och stekkärl till min induktionshäll innan jag flyttar in.


bla bla bla bla.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Reema

Hihi, ska bli kul och se när allt är färdigt!! :-D

2011-01-22 @ 21:08:17
Postat av: Maria

Oh! Grattis till första natten dårå. ;-) Jag måste få komma och kika ja me. Kraaaaam!/M

2011-01-23 @ 21:27:08
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Maria

Puss du underbara varelse!!!

2011-01-24 @ 23:25:00
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Maria

Puss du underbara varelse!!!

2011-01-24 @ 23:25:09
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0