dagens erkännande

När jag går mot min bil och ser en glimt utav den så träffas jag utav solen... så känns det. Min bil är min sol, min pärla. Jag kan viska "hej älskling" eller "hejdå älskling" för mig själv till den. Nu får ni tycka att jag är psykopat eller materialistisk men jag känner mig så fri med min bil, den tar mig vart jag vill, när jag vill. Om mina vänner sa att de ville bila ner till Kroatien (eller någonstans) och minst en till kunde köra så skulle jag inte tveka! Min älskling! Min bil & min lägenhet är mina älsklingar, i dem trivs jag, de är mina, där är jag glad!!! (För er som inte känner mig: självklart älskar jag min familj, min kille & mina vänner mer!)




Den här bilden tog jag för 10 minuter sedan, precis innan jag log och sa Tack för idag!

Jepp. nu vet ni det.
GOD NATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0