Eric Amarillo & Glitter

Nu ska jag ta min fantastiska bil ner på stan, köpa mig massa bitar sushi & sedan äta det hemma.
Därefter ska jag dammsuga & sedan fixa mig för att jobba på BJ. Ikväll kommer Eric Amarillo dit. Åh herre. Jag har tröttnat sååååå på hans låt "Vill du ligga med mig.." så jag ser väl inte direkt fram emot det här. Men jag kan tänka min att det blir en grym kväll i övrigt.

Inatt var det bra, inga problem alls. Bara en kille som hade lite skev världsbild. typ.
Min kollega frågade honom: Om du köper en tröja på JC & den blir stulen efter ett tag. Tror du att du kan gå tillbaka och kräva en ny tröja eftersom det är helt sjukt att någon tog den?
Då blev killen lite tystare men sa gärna sista ordet "Det är ändå helt sjukt att jag har betalat för en drink som jag inte ens hunnit smaka och så tog någon den & ni vägrar ge en ny"
Åh men snälla, gå hem!
Men det var ok, han va inte otrevlig, bara lite dum, det kunde varit värre - det vet jag.


FÖRESTEN!!! Ni måste komma förbi Glitter i ST:Per-gallerian imorgon!! Vi har överraskningspåsar. Helt sjukt bra deal! Det är 8 varor till ett värde upp till 500 kr (450 - 550 kr) och nu kan man köpa den lyckopåsen fr 50 kr och jag lovar att det är värt det. Snygga varor. Håraccessoarer, scarfs, örhängen, halsband, armband, väskor.... Det kan vara allt möjligt. Om man inte gillar allt själv så kan man ju ge bort till någon annan!! Kom förbi vettja!!!

Kommentarer
Postat av: Louise - foto

Hoppas det går bra på jobbet igår!

2011-07-04 @ 19:52:15
URL: http://wizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0