usch och ja

Dagen idag började helt OK. Jag vaknade, fick i mig lite frukost, duschade och fixade mig till jobbet. Jag kom till jobbet lite tidigare så jag skulle hinna äta en vanilj-yoghurt :) När jag kom in, på kontoret, klädde av mig jackan och skulle till ICA sa min chef "innan du går iväg och slösar pengar så vill jag säga en sak till dig....."
KUL! Jättekul! Nä, jag har inte gjort något dumt & hon va inte arg på mig, allt va ok, men det hade skett ett fel någonstans och jag blev väl lite drabbad kan man säga. Nu har det hänt & det går inte att förändra det, men just nu är jag i stadiet där jag beskyller folk för det här även om någon kanske kan säga "men Vedrana, du borde märkt det". Men nej, jag har det så bra i livet ändå att jag inte märkte att det tydligen blev lite för bra.
Nu är jag arg och ledsen men kan inte annat än att acceptera det.
Jepp, så gör jag.
När jag vaknar imorgon ska jag ta på mig något fint som gör att det där fina leendet också åker på.

Jag sov en stund idag, jag har varit sååå trött den senaste tiden så nu har jag kokat potatis, såhär nattetid känner jag alltid att jag har mer tid & lust att göra saker än dagtid.
Imorgon bitti ska jag handla gräslök & creme fraishe (stavning?) + lite annat gott som jag ska ha med mig till Sthlm. Jag & 2 till vänner åker till någonstans där neråt för att fira midsommar med ungefär 30 personer till, vänners vänner osv... Det blir nog kul. Eftersom jag mått lite dåligt senaste tiden så ska jag inte förtära alkohol.

Nu ska jag smaka en potatis :)
God natt!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad var det som knasade på jobbet..? Kan jag hjälpa på någevis? Kram!/M

2011-06-25 @ 20:27:39
URL: http://gillisen.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0