Utmaning! Livsdrömmar!

Maria utmanade mig att jag ska skriva sju drömmar jag ska försöka uppfylla innan jag dör.
Jag har redan bockat av några men det kommer nya hela tiden. Jag är en riktig drömmare som gärna svävar iväg ibland, kanske alltför ofta, men här har ni några! 


1. Resa till coola ställen som känns som en annan värld, såå många önskemål! (fattigdom, rikedom, sevärdheter, hstoria, djur, äventyr)

2. Hoppa bungeejump & tandemhopp. (Bungeejump har jag gjort 2 gånger & tandemhopp sker nu i sommar)
(Dyka! Klättra i berg! baa äventyra en massa)

3. Ta körkort & skaffa bil. CHECK! CHECK!

4. Köpa egen lägenhet. CHECK x2 (hus i framtiden)

5. Jobba som mäklare (egen firma)

6. Göra stort intryck på någon & "förändra personens liv" (Då lär man ju veerkligen må bra!)

7. För en gångs skull känna mig 100% nöjd över min kropp (är det möjligt för någon människa oavsett utseende?)


Det finns ju jättemycket jag vill göra i livet, massa småsaker också, men det här kändes lite större...


Och självklart drömmer jag om att leva frisk & vara glad hela livet, detsamma önskar jag min familj!! Jag önskar att min släkt som inte bor i Sverige skulle ha det bättre ställt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0