balkongen snart färdig

Eller, den är väl inte alls färdig... Men jag har fixat så att den är frukostvänlig iallafall.
Jag ska köpa nya möbler, ny balkongmatta, blomlåda, blommor osv osv.
Just nu har jag bara lagt dit det jag hittade hemma & i källaren, sådant som duger och ser välkomnande ut.



Det är verkligen inte fint golv på den här balkongen.
Ska bli snyggt med en matta som täcker allt...




Jag tänkte köpa en grön matta, det är ju fräsht.
Men någon roligare färg vore inte helt fel ser jag nu.




Myshörnan. Det märks att jag har tagit vad jag haft. Jag är ganska nöjd ändå.
Lite grönt och lite riktiga blommor och jag är redo för grillning!!



Jag måste kolla upp med föreningen vad som får göras på balkongen. Skulle vilja göra det lite finare, lite mysigare, måla om något kanske... Bauhaus. Ja, jag bara har en känsla utav att jag kommer hamna där...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej söt! Vi har en grön matta som vi använt en sommar. Den står nu på vinden och sammalar damm. Jag tror vi betalade ca 800.- för den. Hyffsat dyrt. Vår balkong är 8 kvm ca 2x8. Så om du vill kan du få köpa den. Det är bara att klippa till den så den passar din balkong. Men jag kan mäta den ordentligt först. Så vi vet om det passar din. Vi kan ju kolla det om du vill. Pöss!!

2011-03-21 @ 21:14:05
URL: http://gillisen.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tror vi har en matta på vinden som är grön. kanske svart..? Vi köppte den första sommaren vi bodde i vår lägenhet. Men det blev bara en månad på balkongen för den.



Om du vill kan du få köpa den om du vill. Jag kan kila upp och mäta den om du är intresserad. Och kolla villken färg det var. Är den för stor är det ju bara att klippa till den så passar den perfa. Vi kan surra mer om det på jobbet. Kram!!!!

2011-03-21 @ 21:18:18
URL: http://gillisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0