frihet på benet

Vingar.
Frihet.

Jag älskar vingar, det står för frihet, all frihet i världen, all frihet man kan tänka sig. Jag har vingar tatuerat på ena benet, det står för friheten jag har, friheten att göra precis vad jag vill i livet. Dessa vingar betyder: Flyger med egna vingar, står på egna ben (hänger ni med: vingar på benet ;) Jag tycker den tatueringen är helt fantastisk & beskriver mig bättre än något annat ord!
På ryggen har jag en tatuering med 4 ord: respect, freedom, justice, honesty. Det är 4 viktiga saker för ett bra liv, allt bra är kopplt till det tycker jag.

Idag köpte jag vingar, vingar som jag ska ha ovanför sänger & sedan ska jag även ha något fint väggord bredvid också. Först och främst funderar jag på att ha en fondvägg i sovrummet, en mörkare målad vägg...



Den här bilden googlade jag fram, men ungefär så ser mina nya vingar ut.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hej!



Jag funderar också på att köpa ett par vingar. Men vart kan man köpa det egentligen?



Tacksam för svar!

2011-03-29 @ 15:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0