Shoppingsöndag del 3



H&M + Levi's (Barkaby Outlet)


   

BikBok + Monki




Belle Shoes (Barkaby Outlet, 2 för 200kr)

   

Bolagret ...




Åhlens




Jag gillar inte plastgaljar. Billigaste (JA, billigare än IKEA) trägaljarna finns på Clas Ohlson, snygga är de också!


På senaste tiden har jag bara köpt tunna tröjor, lite transparanta, är det vår eller är det snyggt? När man ändå har kläder hängandes framme på ett klädställ kan man lika gärna ha snygga galjar, inne i garderoben har jag mycket plast & blandade färger.

ÄNTLIGEN har jag köpt salt & pepparkvarnar, letat länge & det blev till sist de från Åhlens, Bolagret hade snygga men alla som fanns hade tappat färgen lite, den hade skrapats bort, synd.

Och en verktygslåda, det var på tiden, har en massa skruvar & spikar & pluggar & krokar osv osv osv som jag måste få ordning på. Jag är lite utav en pojkflicka jag :)


Jag trodde att jag hade köpt mer saker, men nu när jag lägger upp det märker jag att det inte var såå mycket. Det kanske är bra att shoppa med någon som egentligen inte alls vill göra det utan bara vill hem hem hem & säger åt en att inte slösa mer.

tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0